Сучасні умови розвитку суспільства, науки і мистецтва націлюють систему освіти на індивідуальну роботу з дітьми. Майбутнє будь-якої країни залежить від наявності в даному суспільстві талановитих і креативних людей, які своєю діяльністю забезпечать суспільний прогрес. Саме тому надзвичайно актуальним сьогодні є питання розвитку креативної особистості, формування креативного підходу учнів до власного життя і діяльності. Відповідно до сучасних досліджень, найбільш ефективно креативність розвивається у творчій діяльності.

У зв’язку з цим, перед сучасними закладами освіти постає завдання цілеспрямованого розвитку креативності учнів як необхідної умови становлення особистості, здатної виходити за межі наявних знань, поглядів і думок, створювати нове. Основою ж будь-якої інноваційної діяльності є креативність, нові підходи до навчання. Розвиток креативності в умовах українського суспільства має стратегічне значення. «Креативний потенціал народу відіграє важливу роль у підтримці української ідентичності як важливого чинника консолідації соціуму на основі національних норм і цінностей культурного буття»

Отже, реалії сьогодення спонукають учителя і бібліотекаря творчо підходити до навчального процесу, шукати такі форми проведення занять, які захопили б учнів, сприяли б розвитку здібностей, вдосконалювали б знання й уміння. У науковій педагогічній літературі зазначено: навчання – це творчий процес відкриття дитиною світу. Це незаперечна істина, якою я керуюсь у своїй професійній діяльності. Не «передавати» знання учневі в готовому вигляді, а навчити його самостійно добувати їх, творчо працювати, доходити висновку, висловлювати думку – це ті принципи, яким сучасний учитель має віддавати пріоритет під час підготовки до уроку.

Кiлькiсть переглядiв: 282

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.